Dr. sc. Erna Emić, vanredna profesorica

Erna Emić rođena je 1975. godine u Subotici. Osnovnu i srednju školu završila je u Tuzli. Diplomirala je 2005. godine na studijskom odsjeku Pedagogija-psihologija na Filozofskom fakultetu Univerziteta u Tuzli. Svoje postdiplomsko obrazovanje je nastavila na istom univerzitetu. Magistarski rad na temu „Bazične dimenzije ličnosti Eysenckovog teorijskog sistema i akademsko postignuće kod studenata“ odbranila je 2009. godine, a doktorsku disertaciju pod nazivom: „Dimenzije ličnosti, samopoštovanje, percipirani odnos s roditeljima i akademsko postignuće kao determinante agresivnosti kod studenata” je odbranila 2014. godine. Profesionalni angažman započinje na odsjeku Pedagogija-psihologija Filozofskog fakulteta Univerziteta u Tuzli, najprije na poslovima asistenta, višeg asistenta, a potom nastavnika. Od 2019. godine u zvanju je vanredne profesorice za užu naučnu oblast “Psihologija” i izvodi nastavu na različitim studijskim programima I i II ciklusa studija Filozofskog fakulteta u Tuzli. Radi na kolegijima: Uvod u psihologiju, Uvod u psihologiju ličnosti, Psihologija djetinjstva i  adolescencije, Razvojna psihologija i Psihološke osnove problema u učenju i ponašanju. Učestvovala je u kreiranju novih kurikuluma za predmete iz uže naučne oblasti na prvom i drugom ciklusu studija, kao i u radu komisija za ocjenjivanje i odbranu više diplomskih,  magistarskih radova, završnih magistarskih radova, te u radu brojnih drugih naučnih i stručnih komisija. Učestvovala je na brojnim domaćim i međunarodnim naučnim skupovima. Kao istraživač učestvovala je na projektima: Psihološki problemi i mentalno zdravlje studenata i Psihološki faktori povezani sa namjerom iseljavanja mladih iz Bosne i Hercegovine: osobine ličnosti, stavovi, vrijednosti i percepcija (ne)sigurnosti i subjektivnog blagostanja, koji su realizirani na Univerzitetu u Tuzli, a podržani od strane Federalnog ministarstva obrazovanja i nauke. Učestvovala je i na projektu Introducing competence – based preschool teacher education curricula in Bosnia and Herzegovina (TEACHER), u okviru programa ERASMUS +. Istraživački interes joj je usmjeren na polje Razvojne psihologije, Psihologije ličnosti i Razvojne psihopatologije. Objavila je jednu knjigu.

 

Google Scholar profil