Dr. sc. Sead Selimović, redovni profesor

Sead (Mehmed) Selimović rođen je 14. oktobra 1963. godine u Babinoj Luci,  Bosna i Hercegovina. Osnovnu školu završio je u Tojšićima, a srednju (gimnaziju) u Tuzli. Akademsko zvanje profesora historije i geografije stekao je na Filozofskom fakultetu Univerziteta u Tuzli. Postdiplomski studij završio je na Filozofskom fakultetu u Tuzli 2003. godine. Doktorirao je 27. decembra 2007. godine na Filozofskom fakultetu u Tuzli odbranivši disertaciju pod nazivom ''Školstvo u Bosni i Hercegovini od 1918. do 1929. godine.''

Radio je u Osnovnoj školi Tojšići u Tojšićima i Arhivu Tuzlanskog kantona, te kao asistent i nastavnik na Filozofskom fakultetu u Tuzli sa izborom na užoj naučnoj oblasti Savremeno doba. Objavio je više desetina naučnih i stručnih radova kao autor i koautor, iz područja historijske nauke. Član je redakcija časopisa Saznanja (broj 1-5), Arhivska praksa (broj 5-21) i Historijska misao (broj 1-3), a trenutno je glavni i odgovorni urednik časopisa Historijski pogledi, uvrštenog u SCOPUS i još 37 drugih međunarodnih naučnih baza.

Sead Selimović ima osam mentorstva na drugom i jedno mentorstvo na trećem ciklusu studija. Osim toga, bio je četiri puta član Komisije za odbranu doktorskih disertacija.

Na Filozofskom fakultetu u različitim periodima obavljao je dužnost voditelja postdiplomskog studija, drugog ciklusa studija i trećeg ciklusa studija. Također je obavljao dužnost voditelja Odsjeka za historiju (2015-2022). Bio je angažovan na interdisciplinarnom postdiplomskom studiju Fakulteta humanističkih nauka Univerziteta Džemal Bijedić u Mostaru, 2009/10. akademske godine, a učestvovao je i u radu Komisije za provođenje eksterme mature u gimnazijama Tuzlanskog kantona. Učestvovao je u više naučno-istraživačkih projekata.

Trenutno radi u zvanju redovnog profesora na Filozofskom fakultetu Univerziteta u Tuzli gdje predaje više predmeta na užoj naučnoj oblasti Savremeno doba. Član je Odbora za historijske nauke Akademije nauka i umjetnosti Bosne i Hercegovine.

 

Google Scholar profil